lørdag 15. mai 2010

tatt av vinden



Dette er offisielt det sykeste været jeg noen sinne har opplevd på Kreta. Det er 37 grader (i følge butikken på andre siden av gata), det blåser vind fra alle mulige retninger, det er ikke sol men likevel holder jeg på å smelte bort. Det er helt sprøtt!

Jeg prøvde å jobbe en times tid i dag, men det nyttet ikke. Stranden er så og si tom for folk og jeg klarte nesten ikke stå oppreist på grunn av vinden. Havet holdt seg noe rolig der i mot, men understrømmende lyste lang vei.

Siden jeg tok meg fri har jeg tatt en dusj, nytt den svale brisen av aircondition for første gang i år, flørtet med kjæresten som har begynt å jobbe og nå sitter jeg på .. wait for it .. Café Café!

2 kommentarer:

  1. Dere har 37 grader og vi har 13 grader. Gjerne vi begge skulle ønske vi hadde noe mellom det :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en varm dag gitt. Her i Tromsø har det også vært sinnsykt varmt idag :)

    SvarSlett