fredag 28. mai 2010

inn(t)e(r)nett

Jeg har internett inne! INNE! Det er første (og sikkert siste) gang. Og selv om det faller ut hvert tiende sekund og jeg snart er fri for tålmodighet og har liksom gitt opp flere ganger nyter jeg det litt. Samtidig som jeg sloss med nettet ser jeg Sex and the City på gresk tv. De har de rareste måtene å skrive navn på. Kari. Sarlot. Miranta. Stiv. Forresten hører jeg at SATC2 er på kino her. Det kribler i tærne!

Jeg fant forresten et monster i do i går (etter at rommet var sprayet og sluken tettet igjen). To gigantmonster på under 24 timer er waaay too much. Nå er leiligheten min blitt skummel og jeg går ikke på gulvet uten sko. Ikke faen! Det er så ekkelt, ååå. Monstrene er så ute etter å ta meg at de kryper opp gjennom do for å nå fram. Er ikke det en desperat handling vet ikke jeg. Skrekk og gru.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar