torsdag 6. mai 2010

familiebesøk



I dag våknet jeg av vaskedamene og (det som hørtes ut som) hele familien deres. Det var så mye bråk (i tillegg er det lytt) at det høres ut som de har invitert med seg familiene pluss alle de kjenner i hele verden, flyttet inn rett utenfor døren min hvor de skravler, skrangler og bråker. Oh my god! Jeg døste en liten stund mens de holdt på som verst da jeg ble vekket (fra døsen da liksom) av en melding fra Catharina. Da måtte jeg bare dra meg opp av sengen og ned til Aspasia for å spise frokost med henne og Stig. Planen var egentlig å dra til Xania sammen med dem, men Aliki ringte meg og sa at mormor og morfar var på vei for å besøke meg. Så. Da måtte jeg bare bli igjen i Platanias.

Nå har de akkurat dratt. Vi spiste (gratis, altså hakket billigere enn vennepris) lunsj på Astrea, trasket gatelangs og satt på kafé. Ifølge Giorgos og Dimitris kan jeg allerede nå vite hvordan jeg vil se ut i en alder av 74 år (bare se på mormor). Nå nyter jeg gratis internett, frappé og varmen. Det er ikke sol men det gjør ingenting. Den stikker innom inn i mellom og det varierer mellom 25 - 28 grader. Lovin' it.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar