tirsdag 11. mai 2010

så fælt at det fortjener et eget blogginnlegg

Det glemte jeg å nevne. Jeg jobber for en fin restaurant og må altså kle meg noenlunde passende. Siden jobben min foregår på stranden har jeg bestemt det at shorts og singlett er passende i massevis. Og siden jeg blir kriminelt fort brun sitter jeg alltid igjen med et grusomt stygt bh slash singlett slash det-som-befinner-seg-på-ryggen-min-skille når dagen er omme. Fy faen.

Hadde jeg vært sjef skulle jeg gått rundt i bikini.

Heldigvis har jeg ikke t-skjorte-skille. Oh my god.

2 kommentarer:

  1. Syns det e såå artig at du blogge mens du e der! Spennende å lese :) Æ så at leiligheta di va ganske dyr (450euro), men får æ spørre ka gjennomsnittslønna der e, korr mye du vil tjene når du finn en jobb du vil fortsette i?

    Også lure æ på om du bor/jobbe midt oppi det turiststrøket, der med Splendid og Plus? Kjenne ikke igjen så mye på bildan så.

    KOS DÆ MASSE :-D

    SvarSlett
  2. Haha, for et luksusproblem!;P

    SvarSlett