tirsdag 11. mai 2010

black and white alene er god nok grunn til å bo her



I dag hadde jeg besøk av agapi mou, ihiii. Han lærte meg noen nye greske ord og var bare kjempesøt. Jeg syns det er så flaut å gjøre noe man ikke kan foran noen man liker, men det må jeg bare bite i meg. Hvis ikke kommer jeg aldri til å lære gresk.

Rett før han måtte dra ringte mormor og morfar meg, de hadde ankommet Platanias. Etter å ha stått meg hodet i klesskapet en stund (syyykt hvor vanskelig det er å finne outfit i år, jeg kan liksom bruke alt, men samtidig må jeg kunne kombinere det med en jakke på kvelden, luksusprobleeem) gikk jeg for å møte dem. Jeg kjøpte del to av bursdagsgaven til lillebror (gled deg) før vi gikk saaaakte opp til Astrea. Alice møtte oss der kort tid etter og vi koste oss med kjempegod mat og drikke.



Nå sitter jeg hjemme på terrassen og oppdaterer meg på facebook og norske nettaviser. Straks kommer kjæresten på besøk, og sommerfuglene danser samba oppe på biffen med bernaisesaus som jeg spiste til middag.

hurra for at havet er tilgjengelig til svømmeturer etter jobb, hurra for black and white (tenkte så klart på deg bror <3), hurra for kjæresten min, hurra for familie, hurra for Tromsøfolk med godt humør, hurra for at det er varmere om kveldene, hurra for edward maya ft vika jigulina - stereo love, hurra for at alt ordnet seg til slutt

4 kommentarer:

  1. :D så koselig dag!

    SvarSlett
  2. digger bloggen din! : ) drømmer også om å reise til et annet land;)

    SvarSlett
  3. så morsomt å høre :-)

    SvarSlett