mandag 17. mai 2010

ikke helt berserk på Bershka

Elleve nye myggstikk. Er ikke livet fantastisk? Sånn går det når kjæresten syns det er varmt på rommet og airconditionfjernkontrollen er utenfor rekkevidde. Da må døren opp (selv om det er midt på natten og myggen lever for å komme seg inn å bite meg). Hva gjør man ikke for kjærligheten? Fy søren det klør, aah!



I går var jeg på Plus med deler av Reiersenfamilien og Stig for å være trofast TIL-tilhenger. Vanligvis er jeg ikke fotballinteressert for fem flate øre, men det er noe helt spesielt med å se TILkamp på kafé midt i hjertet av Platanias. Alltid like morsomt når øl-syden-hete-berusede turister bråler ut alle slags banneord, klapper i hendene og tramper i gulvet av enten frustrajon eller glede hver gang de har grunn for det.









I dag har jeg vært på shopping! Siden kjæresten var stuck på skolen med eksamen måtte jeg trø rundt alene, og mistet derfor store deler av shoppingslysten. Trodde ærlig talt ikke det var mulig med tanke på hvor fabulous disse butikkene er. Men jo, det går an. Det er kanskje best at jeg holdt meg i tøylene i dag, fordi det skal ikke mye til der inne før jeg går bananas. Snakk om banan da. Kjæresten var søt når vi kom hjem og spanderte is. Nammm. Jeg blir litt mer nyforelska hver eneste dag, og det er deilig!

Alt på bildet under fikk jeg for 63€. Det er ca 500 kr og jeg ville egentlig bare understreke hvor ufattelig billig det er her. Hjemme ville en halv tusenlapp dekket for halve buksa liksom. Nok en grunn til å bo her (Jordan er grunn nok til å bo her syns jeg, men det er fint å kunne sette pris på de små tingene).

2 kommentarer:

  1. slutt! gidder ikke lese om shopping :( men... bukse?? du må jo vente 6 mnd med å bruke den!

    vi har ikke aircondition engang men klarer oss veldig fint.. kanskje det er fordi det er varmere når det er ett rom eller no.. kjøp ei vifte!

    SvarSlett
  2. Hei :-D
    Så de har bershka på Kreta? Supert! Kan du være så snill å svare hvor på øyen butikken ligger (svar gjerne på bloggen min slik at jeg ser det)? Jeg reiser til kreta snart, og hadde blitt glad om du kanskje hadde anbefalt et par billige plasser å shoppe der nede? :)

    Hilsen www.sogneparty.blogg.no

    SvarSlett