torsdag 20. mai 2010

kos med Reiersengjengen

På tirsdag fikk jeg gå berserk på Bershka! Jeg, Mor-Reiersen, Catharina og Vicky dro på shopping til Xania! Ordentlig Julia-Roberts-Pretty-Woman-Big-Mistake-Shopping. Erlik fantastisk gøy!



Pause midt i shoppingen for å spise crepes er en selvfølge! Hva liker dere best å ha på pannekaka deres?



Slitne jenter på bussen hjem til Platanias. Slitne, men fornøyde!





Tirsdagens innkjøp, gjett om jeg er fornøyd da!







Onsdagskvelden var jeg i familiehumør, og dro derfor på kinarestaurant med Tromsøgjengen min. De reiser hjem på lørdag og jeg begynner å få litt panikk. Det var veldig koselig og det var godt med kinamat. Sursøt saus og vårruller, namm.







Klisskliss. Jeg er også klissete for tiden, men det får dere ikke bilder av nå. Livet blir bare bedre og bedre for hver dag. Jeg er så rusa på lykke, kjærlighet, sol og deilig sydenvind at jeg klarer ikke sette ord på det.

2 kommentarer:

  1. gu kor du shoppe :P ae har logge paa stranda i dag, sovna selvfoelgeli, saa ae blei litt roed i tryne! :P

    SvarSlett
  2. Å så gøy! :)
    Du e så fin Marie, fin og brun som alltid. love you. No skal æ dra på skolen for å ha norskeksamen. :S Håpe det blir å går bra!!

    SvarSlett