lørdag 23. juli 2011

uvirkelig

Dette er en tragedie. Jeg klarer ikke sette ord på ting. Det er bare sykt. Så langt har nærmere 90 mennesker mistet livet etter gårsdagens hendelser. Terrorangrep. Terror i lille, trygge, vakre Norge. Det er så trist. Jeg kunne ikke tro det når jeg så tallene på nyhetene i dag tidlig. Har gått med tårer i øynene siden.

Til alle som måtte trenge det. Familie, venner, bekjente, ukjente og pårørende. Masse tanker sendes fra Kreta. Hold sammen!






Bilder fra db.no

Edit: Jeg kommer til å sitte klistret til nettavisene i hele dag, har allerede gjort det i timesvis. Det skal bli så godt og få mamma og pappa ned hit nå om to timer. Det kunne ikke passet bedre. Jeg føler alltid at det er så godt å snakke med noen i slike situasjoner. Med å snakke får man ryddet opp i tanker, og man prøver og forstå hvordan noe slikt kunne skje. Man prøver og forstå hvorfor det skjedde. Hvorfor?

1 kommentar: