søndag 6. februar 2011

visste dere..

.. at jeg trodde verden var svart hvit i gamle dager, siden alle bildene og filmene var slik?
.. at jeg spilte piano i tre år?
.. at jeg hadde spansk gjennom hele ungdomsskolen, men at jeg den dag i dag kan ca fem ord?
.. at jeg vanligvis begynner og grine når jeg er sint?
.. at jeg ofte himler med øynene uten at jeg selv vet det?
.. at jeg har svømt og ridd aktivt i mange år?
.. at jeg før kunne hele alfabetet på tegnespråk?
.. at jeg som regel alltid er misfornøyd med øynebrynene mine?
.. at jeg har høydeskrekk, og er bombesikker på at hvis jeg lå langflat og stirret ned i et stup, ville redselen min slenge meg over kanten?
.. at jeg elsket og sutte på vaskekluten i badekaret som liten?
.. at jeg var livredd raketter helt til starten av tenårene?
.. at jeg nekter og lese bruksanvisninger før jeg har prøvd og feilet minst et par ganger?
.. at jeg må renske all maten før jeg kan begynne og spise?
.. at jeg alltid har system i rotet mitt?
.. at jeg kan telle til ti på bulgarsk?
.. at jeg elsker og lese?
.. at jeg gikk rundt på matbutikken som liten og håndhilste på alle og fortalte de livshistorien min når jeg var to - tre år?
.. at jeg spiste eggeskall når jeg var liten?
.. at læreren min på ungdomsskolen ville gi meg 7 i orden?
.. at jeg har to tatoveringer?
.. at jeg aldri har prøvd røyk, men jeg brukte snus i tre år?
.. at min største frykt i hele vide verden er kakkerlakker?

Så, hva overrasket dere mest?

4 kommentarer:

  1. Jeg må si at punkt ".. at jeg har to tatoveringer?" overrasket meg mest!

    Er det lov å spørre om hvilke du har, og hvorfor du tok dem?

    SvarSlett
  2. Hei søta

    Måtte smile når jeg leste dette, det var ingen overaskelser for meg der. Kjenne dæ jo godt, det e jo æ som har lagd dæ <3 <3 <3

    Klæm

    SvarSlett
  3. Æ hørte stemmen din i hodet mitt hele tida. hehe. Det der blir vell ikke mer dæ. :)

    SvarSlett