tirsdag 1. februar 2011

hjerteknuseren min






SE!
På fredag fikk Jordan og jeg oss verdens søteste lille vovve. Han heter Cesar og er halvannen måned gammel. Jeg visste ikke om det før på torsdag, så det var litt av en overraskelse. Jeg ER så betatt av det lille nurket!

Han er en skikkelig tøffing når vi leker, men så snart han må være alene i et rom gråter og uler han. Han var ikke husren for fem flate øre når vi fikk han, men det begynner og komme seg. I natt tisset han bare en gang på gulvet i løpet heele natten! Når han skal klø seg med bakfoten tipper han som regel over på siden. Og hver gang han skal fange sin egen hale triller han rundt. Han har de gulligste øynene jeg noen gang har sett. Åå jeg har ikke ord! SMILEFJES!

(L) μωρο μου

6 kommentarer:

  1. *SMELTE* Den var søt, den:)

    SvarSlett
  2. Han var veldig søt, MEN -halvannen måned gammel??? Hvorfor tatt fra moren så tidlig??

    Tina

    SvarSlett
  3. Tina: Jeg tror ikke de har noen regler for sånt her i Hellas :\ Er vel derfor..

    SvarSlett
  4. ååå heldiggris! Hvor skal han bo, hos deg eller Jordan? Håper du passer godt på ham, mye syke og skabbete dyr som kan smitte på Kreta ! Så herlig å ha en liten sjønnas når du føler deg litt ensom da :)

    SvarSlett
  5. Marie: At det ikke er regler for det er en ting, -Men det er vel dere som har valgt å ta den fra moren så tidlig likevel da....
    Litt kritikk fra min side nå, tross at jeg ellers liker bloggen. Bare at dyrs ve og vel er noe jeg brenner veldig for, og dette er en lite god ting for en liten valp....!

    Tina

    SvarSlett
  6. Tina: Jo, du har rett i det. Det er veldig viktig! Jeg føler meg litt dust nå fordi jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal skrive. Sanneten er jo at det var kjæresten min som valgte akkurat denne lille vovven, men da høres det ut som jeg prøver og forsvare meg selv. Og det er ikke sant. Fordi jeg er enig at det er tidlig.

    Men jeg kan forsikre deg at vi tar kjempegodt vare på han! :)

    SvarSlett