tirsdag 1. februar 2011

endelig fornøyd

Nok en gang måtte jeg igjennom flyttehelvete. Jeg er et skikkelig organiseringsmenneske, men det må vel være grenser. Altså, det er jo litt morsomt og pakke ut, ommøbelere og fikse på ting når alt er kommet i hus. Men det å pakke ned, bære, kjøre og flytte på. Det er noe gørr. Ikke hadde jeg nok poser heller. Men merkelig nok gikk alt seg til.

Heldigvis fikk vi med oss alt på bare to bilturer. Tommel opp!





.. goodbye gamlebyen, hello beach!









hurra for Jordan og kompisen som løftet tungt og hjalp meg
hurra for stort bad
hurra for stor veranda
hurra for eget soverom
hurra for mindre trappetrinn
hurra for god sofa
hurra for ny varmeovn
hurra for at jeg nå bor midt i smørøyet

2 kommentarer:

  1. Du må videoblogge leiligheten!!:D

    SvarSlett
  2. Kult! :-) Misunner deg som er de nede med kjæresten og har ny leilighet osv.. Du lever livet med andre ord:) Savner det!

    SvarSlett