torsdag 17. februar 2011

en dag forsinket

Jeg tror at hvis man hadde googlet ordene ubrukelig og internett hadde man kommet fram til bloggen min. Jeg er møkklei av å krangle med dårlige nettverk. OH GAD! Tålmodigheten fløy ut av vinduet for snart et år siden.

I natt hadde jeg nok en merkelig drøm. Eller, det var mer som tre fire drømmer mikset sammen til en. Man kan være flere plasser på en gang, nemmmlig. I drømmeland i hvert fall. Det kuleste med hele drømmen var at de begynte og selge brunost på Kreta! Alle slags brunnyanser og fasonger. Lykke! Kanskje det ligger i underbevisstheten min at misværosten i kjøleskapet er halvveis oppspist?

I dag er en fantastisk dag. Minst 16 grader, sol og skyfri himmel. Cesar og jeg var på stranda tidligere og løp tulling fram og tilbake. Jeg innbiller meg at ansiktet mitt fikk litt farge i det minste. Gjett om jeg gleder meg til jeg kan finne fram bikinien og legge meg på stranden i solsteiken daglig. Mmmm.

Jeg reiser forresten hjem til Tromsø 2 mars. Fire uker med ferie. Familie. Venner. Slalåm i bakken. Fiskekaker. Smågodt. Snø. Jeg gleeder meg. Men selvfølgelig gruer jeg meg litt også. Det å være borte fra Jordan er aldri gøy (men dere som leste bloggen for et år siden vet alt om det), men nå må jeg reise fra babyen min i tillegg. Tenk så stor han kommer til å bli på fire uker ... Jeg har forresten blitt en sånn som nesten bare snakker om hunden min. Det hadde jeg aldri trodd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar