søndag 1. mai 2011

afrikavind

For en deilig dag dette er! Må bare smile alt jeg kan :)

Jobbet som vanlig noen timer i formiddag, vandret litt fram og tilbake på hotellet mens jeg prøvde å ikke bli revet overende av den voldsomme vinden som flyr rundt oss i dag. Merkelig den der Afrikavinden. Ute kjennes den varm og luftig ut, mens med en gang man beveger seg innendørs koker man over. Puh! Også ligger det plutselig sand på de merkeligste steder (les: balkongen min).


Etter jobb gikk jeg til Jordan og mammaen hans hvor Cesarbabyen min var. Ble hilset velkommen av en som logret av glede mens han prøvde og bite av meg nesa. Jeg har savnet deg mamma, la meg bite av deg så hardt jeg klarer så du får kjenne hvor mye jeg har savnet deg. Tough love, eller? I hvert fall. Spiste seks pannekaker (jeg var sulten) til lunsj med sukker på. Mmmm. Hadde vært enda bedre med blåbærsyltetøy, men giddet ikke gå til leiligheten min for å hente den. Latskap lenge leve vet dere. Etter maten så jeg og Jordan komedien Cop Out. Jeg ler ikke høyt for meg selv ofte, uansett hvor gøy filmen måtte være. Men av denne lo jeg! Så, den vil jeg anbefale dere å se.


Nå er jeg tilbake på jobb. Rett før jeg kom hit spiste jeg hjemmelaga gyros med mine kjære. Himmelen er blå igjen og jeg har på følelsen at jeg kan bruke shorts i morgen. Iiiiih!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar