lørdag 30. april 2011



Er det bare jeg som dør av spenning?

6 kommentarer:

  1. Du e ikke den eneste! Herregud, kor æ glede mæ! Det va så spennanes å lese den siste boka, men også ganske trist med tanke på at det va den aller, aller siste... Det blir vel likedan med filmen. Glede mæ i hvert fall kjempemasse. :-)

    SvarSlett
  2. Susanne: Begynner å bli kjempelenge siden jeg leste den siste boka for første gang, men husker det var trist. Gleder meg SÅ til filmen! Selv om jeg faktisk ikke får sett den på kino :\ Tror det blir den første HP filmen jeg faktisk må laste ned for å få se.. Nedtur!

    SvarSlett
  3. Selv om det e ei god stund sida æ leste den, huske æ jo likevel godt nøyaktig kordan æ følte det da æ va ferdig med den aller siste sida. Litt glad, litt trist, veldig tom. Æ huske alltid veldig godt kordan følelse æ hadde da æ leste ei bok som æ syns va fantastisk.
    Åh, nedtur...:-( Æ e jo stor fan av filman også, men det e bøkern som e best, så det e dem æ alltid har gleda mæ mest til, men den her siste filmen glede æ mæ bare helt utrolig mye til. Det blir så bra! :-D

    SvarSlett
  4. Marie! skal vi ikke se den sammen! Nei! krise!!

    Fikk frysning. :D

    SvarSlett
  5. Susanne: Jeg er akkurat lik! :) Føler så utrolig mye rart når jeg leser bøker. Og ja, bøkene er helt klart best! De kommer aldri til å klare å forklare ting like bra i filmer som i bøker. Men jeg håper og tror at den siste filmen blir fantastisk! :)

    SvarSlett
  6. Ja, ikke sant! Det e nåkka helt spesielt med bøker. Æ har alltid vært mer glad i å lese enn å se film. Det håpe æ også, det e jo tross alt den siste filmen. Æ kommer nok til å bli ganske så skuffa om den e skikkelig lame, haha. Men det ser jo heldigvis ikke ut til at den e det, da! :-D

    SvarSlett