tirsdag 17. mai 2011

i år som i fjor





På jobb i dag tidlig fulgte jeg med på nett hvor nrk hadde det typiske og tradisjonelle 17 mai feiring programmet. Dere vet vel alle hvilken sending jeg snakker om. I fjor fikk jeg ikke sett det, fordi det falt meg ikke inn å google følg 17 mai feiringen. I år var jeg der i mot hakket smartere! Så fikk jeg vært litt tilstede i alle fall.

Hjemlengselen kom snikende i år som i fjor. Jeg ville hjem, omså bare for noen timer slik at jeg også kunne kle meg i bunad, se på togene, spise softis, være sammen med familien min, rope hurra og kose meg. Så enkelt er det nok ikke. Heldigvis er det 17 mai hvert år!

Og på bildene ser dere hvordan jeg feiret nasjonaldagen sist gang, altså for to år siden. Yes!

1 kommentar:

  1. Oi, har ikke tenkt på at du har vært der i over et år nå. Det er jo lenger enn meg! Om du tenker å være der neste år også må du finne en fin måte å feire litt på :)

    SvarSlett