tirsdag 12. april 2011

forberedelser

Gosh, har vært våken siden klokka sju i dag tidlig. Det er jeg ikke vant til, for å si det mildt. Men det er vel på tide å vende om døgnrytmen snart. Litt, i alle fall.

Grunnen til at jeg har vært oppe så lenge er at Sophia og jeg har vært på farting rundt i Xania. Nå har jeg det nummeret man trenger for å få IKA, så da var det bare siste biten igjen.

I morgen skal jeg til hotellet og pugge hvor alle rommene ligger. Wish me luck!





På vei opp til Jordan er det en del gress, og hver eneste gang jeg går der rasler det ekkelt (og litt spennende) i buskene. Jeg tenker alltid at det var en slange eller noe i den duren. Men nå for litt siden gikk jeg hjemover og da så jeg en (bildet under) stor firfisle. Knallgrønn og gigantisk. Halvmeter stor liksom. Når jeg tenker meg om var den ganske pen, i motsetning til andre levende monstre her på Kreta.

4 kommentarer:

  1. Så bra at du har fått den en skikkelig jobb! blir nok veldig gøy :D

    SvarSlett
  2. så flink du e som ska jobbe lovlig! hehe:)
    headern din va forresten superfin! pass dæ for firfislan å kos dæ i varmen!
    stor norsk suss fra Stine<3

    SvarSlett
  3. sv: tusen takk! Glad you like it;) igjen glad for dine vegne med jobben, er ikke alle som får sånne jobber der:) Du lever det gode livet og det er bra.

    SvarSlett