lørdag 30. april 2011

cravings

Jeg har så sykt craving etter sushi. Daglig nerder jeg på nett og blogger og det er faen meg sushi over alt. Hele verden har gått sushimad. Jeg skjønne ikke hvor denne cravingen kommer fra, jeg har spist det kun en eneste gang liksom. Det dirrer i hele meg. Eller, det summer. Ssssssussssshiii! OHGAD!



I natt er det russedåp. Og i år som i fjor sitter jeg og mimrer tilbake til min russetid. Jeg unner alle de søte (M, spesielt!) jeg kjenner en fantastisk russetid, og krysser fingrene for at været i Tromsø holder seg så stabilt som mulig. Jeg vil forresten oppleve min russetid igjen. Og igjen. Og igjen. Og igjen.


2 kommentarer:

  1. https://www.facebook.com/#!/event.php?eid=157594610946423&index=1

    SEA U Music Reataurant Bar serverer sushi innimellom...vet ikke på kvaliteten...MEN kanskje verdt å prøve? :)

    ENJOY THE WEEKEND! :)

    -Tine-

    SvarSlett
  2. Tine: Tusen takk! :)

    SvarSlett