søndag 17. april 2011

bedre sent enn aldri

Der ja! Skulle bare ta meg hundre år og et par timer med slit for å få blogget igjen. Dustenett. Men nå som sesongen så vidt har begynt dukker det stadig opp flere trådløse nett omkring. Som på jobb for eksempel, der har jeg fullt internett hele tiden. Nå har jeg ikke begynt og jobbe riktig ennå, men jeg vet at det er der.



Som dere ser har jeg siden sist fått til å fotografere et av de mindre stygge Kretamonstrene. Jeg fortalte dere om han her. Ser dere, jeg overdrev faktisk ikke på størrelsen for en gangs skyld. Denne saken her for eksempel var en helt annen. Kunne skrevet en hel bok om den skrekkopplevelsen.



Hjerte!



Gullet mitt!



Litt flere jobbforberedelser har blitt gjort. Her er jeg ved hotellet og pugger beliggenhet på hotellrommene.



Dere vet den gode sommerkveldlukten som bare kan oppleves her i Platanias? Og den varme sommervinden som flyr gjennom gatene her? Jeg har luktet begge de siste dagene. Jeg vil egentlig si at sommeren er ikke like rundt hjørnet lenger, den er her. Men i dag regner det, og det kommer nok flere regnværsdager framover. Så det er vel ikke sommer likevel, men vår?

Her om dagen var vi på Tartufo og spiste årets første pizza, årets første ostekakestykke og drakk årets første raki. Jeg elsker livet!

4 kommentarer:

  1. Herregud Marie. Æ har ikke misunna dæ noe særlig for å bo på Kreta, men akkurat no så kjente æ at det stakk i magen av misunnelse. Heldiggris!

    SvarSlett
  2. Det krypet der va jo faktisk ganske så vakkert.

    Mmm, den pizzaen så fantastisk god ut! Det e vel no moroa begynner på Kreta? :p

    SvarSlett
  3. Susanne: Jepp, absolutt! :)

    SvarSlett