søndag 3. april 2011

stakkars barbie



Slik så det ut i går. Masse masse vind og gigantiske bølger.







En av Cesars favorittsovekosestillinger i sofaen.



..mens i dag er været sommerlig!









Jeg vet ikke om dere har hørt om han, eller sett han. Men det bor en mann i en hule rett ved siden av stien som går opp til gamlebyen (mer nøyaktig opp til Astrea sin veranda). Langs fjellsiden har han (huleboeren) fikset og stablet forskjellige ting. Jeg vil understreke hvor creepy dette er i mine øyne. Så. Poenget mitt var dette. Han vandrer som regel rundt i gatene med løshundene valsende etter seg, og om vinteren sitter han ofte i den stengte snackbaren ikke langt fra leiligheten min. Jeg går ofte tur med Cesar der nede, og på bildet over kan dere se hva jeg fant i dag. Grøss! Dette er et godt eksempel på hva dere kan finne i den fjellsiden. C-r-e-e-p-y!

6 kommentarer:

  1. Uææh! Ville nok holdt mæ unna han der, ja. Freaky...

    SvarSlett
  2. Haha, det var jo han vi traff på vei opp til restauranten til Jordan ja...når han hadde besøk av en norsk dame...crazy crazy! Hversin smak ;) Haha! :)
    -Tine-

    SvarSlett
  3. Utrolig vakre kretabilder!! <3

    MEN FY så creepy, hahah off så ut som det var rett fra en skrekkfilm... Litt sånn voodoo- opplegg, eller hva han egentlig drømmer om å gjøre med ekte mennesker:O Men altså bor han i en HULE? Yesyes , creepy indeed !!!!

    SvarSlett
  4. Hej!

    Vat du vad gråttorna i berget är byggda för, det är ju flera rum och våningar där inne?

    Mvh Kusipakis

    SvarSlett
  5. Hærregud så creepy!:O
    Fikk med en gang assosiasjona til skrekkfilma :p

    Eg vil komme ned å hilse på DEG, Jordag, og verdens søteste hund!!

    SvarSlett