torsdag 21. april 2011

blåst bort





I fjor sommer jublet jeg for hvert eneste sekund det blåste ute. Nå irriterer bare vinden meg. Den passer liksom ikke like godt inn når temperaturen ligg rundt 20 grader. Jeg valser rundt med skinnjakke, mens turistene går i shorts og t-skjorte. Kan ikke vinden vente til temperaturen er over 30? Ikke bruk den opp nå liksom!

Jeg var på hotellet i går, og i dag. Skal selvfølgelig i morgen også. Akkurat nå er det bare småsysling som foregår. Fikser nøklene i orden, sjekker hotellrommene, lærer systemet og en haug med annet. Nervene kommer på toppen av det hele! Begynner visst for fullt lørdag, siden de første gjestene ankommer da. Ikke fredag, som jeg hadde trodd. Wish me luck!

Tenkte forresten jeg skulle ta årets første strandtur før uka er omme. Er så klar for å bade! I dag er det absolutt uaktuelt. Bader man her i dag, drukner man garantert. Iiihihhhiih som jeg gleder meg til årets første bikiniskille!

2 kommentarer:

  1. Kan godt forstå at det blir litt nerva no når det nærme sæ, men æ e sikker på at det kommer til å gå utrolig bra :)

    SvarSlett