fredag 8. april 2011

one of the good ones

I dag mellom 08 - 16 var det ikke strøm i Platanias. Oh my gaaad, snakk om å reise tilbake i tid. Ikke kunne jeg varme opp vann for å dusje, ikke hadde jeg lys, ikke kunne jeg slå på varmeovnen. Laptopen overlever ikke lengre enn et og et kvart minutt uten lader, iphonen var nesten fri for strøm. Og ikke nok med det, i dag var det regn og mindre varmt. Hvor ble sola av? Så, jeg gjorde naturlig (overraskende) nok det beste ut av situasjonen. Jeg gikk på butikken og handlet alle småtingene jeg alltid glemmer og handle. Jeg tørket støv og vasket hele leiligheten. Jeg fikset neglene mine. Også lekte jeg så klart med hunden.

I dag har vært en så fin dag! Til tross for mangelen på strøm og sol. Hele ettermiddagskvelden har jeg spoonet og ligget i armkrok, sett på tv og spist god mat. I tillegg har jeg dagdrømmet masse om hvordan sommeren kommer til å bli. Det finnes ingenting bedre enn sommerkos på Kreta.

Nå ligger jeg i sofaen med ansiktsmaske og ser på gilmore girls (addicted!) med hunden sovende i armkroken min. Men snart, god natt alle sammen!

1 kommentar:

  1. Sommeren kommer kjempefort! Strandgutten vår begynner å jobbe om bare et par uker! Vet ikke når de begynner i platanias men det kan ikke være så veldig lenge etter.

    SvarSlett