onsdag 21. september 2011

skyer og vind

Blogglysten min forsvant litt, sånn helt plutselig. Eller kanskje den blåste bort? Kan hende, det er jo så deilig vind i dag! Store skyer på himmelen også, lurer på hva de vil bringe med seg. En eller to timer med regn hadde vært ypperlig, mer enn det er absolutt ikke nødvendig. Det kan fortsette og blåse og være blå himmel uten regn, fordi i morgen skal jeg på stranda! Må jeg banke i bordet nå?

I går satt jeg og stirret i skjermen lenge, men ingenting poppet opp i hodet mitt. Ingen idéer, ikke engang weheartit kunne gi meg inspirasjon. Så. Etter jobb gikk jeg og kjøpte meg to nye neglelakker (dere får se snart) og så meg litt rundt på alt og alle. Kanskje det hjalp litt?


Da jeg gikk tur med vovven i åtte tiden i dag hadde jeg på meg en jakkegenser for første gang siden ..jeg husker ikke! Det var litt godt, litt skummelt og litt morsomt. Turistene de ler i hvert fall alltid når jeg sier jeg hadde gåsehud og skalv mens det var 23 grader.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar