lørdag 27. august 2011

i dag



Dagens vær. Har sett sola to ganger i dag, så vidt. Ifølge grekerne skal det regne i løpet av helga. Bring it on (fem minutter holder)! Det er så klamt. Klærne klistrer seg til kroppen sekunder man går ut av døra. Grøss! Så løper jeg så fort beina kan bære meg inn i resepsjonen da, i air-condition-land. Kan ikke si jeg tror det kommer til å hjelpe på forkjølelsen min akkurat. HOSTHOST! Men men..

Jeg blir ikke lei meg om sola ikke er her på lørdager, kan ikke ligge på stranda da uansett. Og i dag trenger den hvert fall ikke komme. Ingenting er verre en sol på en klam kropp .. æsj!

2 kommentarer:

  1. Har du værprognoser for første uka i oktober? :) litt for lenge til enda kanskje;p
    -lena

    SvarSlett
  2. Lena: Njaaa, tror ikke jeg finner det på yr-appen til iphonen min akkurat ;) Oktober kan være kjempefint, men også veldig uforutsigbart.

    SvarSlett