mandag 15. august 2011

αρκουδάκι





Cesar syns det er veldig morsomt å prøve og vekke meg sånn typ etter midnatt for å leke. Det syns ikke jeg er like gøy. Så for å få han til underholde seg selv litt kjøpte jeg han denne bamsen (den er nummer tre i rekken, og flere skal det bli). Han logret med halen og smilte (kind of) når han mottok gaven. Jeg gikk og la meg. Så sto jeg opp nesten morgen da, uthvilt og fornøyd. I stua lå det hvite dotter (husker aldri hva det heter ..bamseinnvolder?) strødd utover. Jeg tok opp bamsen og tittet inn i et hull hvor øynene hadde vært. Haha, for et makabert syn. Halvparten var tom. Cesar var kjempefornøyd.

Og han tok livet av bamser allerede når han var valp. Bare se ..

2 kommentarer:

  1. Er ferdig til våren ja, men jeg skal ta et påbyggnigsår ekstra pga at jeg skal prøve meg på Politiskolen en gang i fremtiden. Men vi er en norsk-aussie familie, altså det er begge deler ;)

    SvarSlett
  2. Haha, fantastisk! Jeg våknet klokken ni i morges av at katten min kom til meg med en "gave". Hun hadde vært å fanget en søt liten Linerle til meg, og spist hodet av den. Hun hoppet stolt omkring og murret og var sååå fornøyd, men da jeg tok å putta den i en plastpose og kasta den blei hu drit sur. Så etter det så har hu ikke viillet ha kos engang :p Dyr som har personlighet er så nusselig, hihi

    SvarSlett