onsdag 3. august 2011

i dag tidlig









Er alltid så gøy å kle seg her om sommeren. Man kan liksom bruke hva man vil siden det er så høy temperatur hele tiden. Hadde det vært så enkelt hadde jeg brukt masse accessories og ditt og datt dagen lang, men på grunn av den steikende sola smelter jeg bort (og dilldallet renner av liksom, haha). Som regel bruker jeg to - tre outfits hver eneste dag. Før stranda, etter stranda, på kvelden. Jeg elsker det!

Vurderer og publisere litt outfits her og sånt fra nå av. Interessant?

5 kommentarer:

  1. Sv; Jeg syns det er morsomt å kle meg uanett hvilken årstid det er, men jeg hater å ta bilde av det. Men derimot så ELSKER jeg når andre tar bilder, slik at jeg selv kan finne inspirasjon.

    Meget interessant!

    SvarSlett
  2. ja outfits blir alltid godt tatt imot, spesielt med sånne nydelige bakgrunner som du har på bildene:) synes forresten du er flink til å bruke accesories jeg.
    -lena

    SvarSlett
  3. Åhh, sykt fine bilder :D

    SvarSlett
  4. JA! :-) Har det også med å skifte antrekk opptil flere ganga om sommeren.. Men her e det ikke nødvendigvis fordi det e så varmt, hihi:)

    SvarSlett
  5. Lena: Godt å høre :) Takk, prøver så godt jeg kan! Ikke alltid like lett når det er 35 varmegrader og afterlotion renner bare man ser på sola :p

    SvarSlett