onsdag 12. oktober 2011

takknemlighet

Når jeg så igjennom de første kommentarene jeg fikk på innlegget om hjemreisen begynte jeg å gråte. Jeg har så mange søte, snille lesere. Dere må vite hvor enormt stor pris jeg setter på dere og alt dere sier. Det at dere har fulgt bloggen min i lang tid og hvordan jeg har inspirert noen til å ha troen på at de kan følge drømmen sin. Jeg blir helt satt ut. Det er rett og slett helt .. wow!
Jeg skulle ønske jeg kunne se hver enkelt av dere, si tusen takk og gi dere en klem. De fleste kommenterer anonymt, og det er en rar følelse og ikke kunne sette et ansikt på kommentaren. Jeg har garantert møtt noen av dere her, på vakre Kreta. 
Jeg har store vanskeligheter med å ordlegge meg om dagen .. 


Edit: Jeg slutter ikke å blogge selv om jeg flytter hjem :-)

8 kommentarer:

  1. Ja det har vært utroli kjekt å følga bloggen din mens du har vore der nede. Har du tenkt å fortsetta å blogga heime eller ? :) Håpe deg går fint me deg! klem

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg så deg i sommer, opptil flere ganger! regner med du var på vei på jobb, for det var tidlig på morgenen.. Men turte liksom aldri bare stoppe deg og si hei :p
    Håper det går bedre, eller at det blir bedre om en stund <3

    SvarSlett
  3. Sarah Nyland: Ja da var jeg nok på vei til jobb. Har aldri blitt stoppet på gaten av blogglesere før, men det hadde vært gøy og hilse på deg! Takk <3

    SvarSlett
  4. Selv om jeg er "anonym" her er det ikke fordi jeg ikke vil "vise" hvem jeg er. Men har verken egen blogg, eller har skjønt noe annet, enn å velge Anonym :) Ellers så skulle jeg gjerne truffet deg :) Føler jo som man kjenner deg...mens du ikke kjenner meg/oss.
    Håper du fortsetter bloggingen?
    Og håper du har det bra der nå, selv om det kanskje er vanskelig. Jeg har vært i akkurat samme situasjon selv....! I know all the feelings inside!

    Tina :)

    SvarSlett
  5. Tina: Nei jeg skjønner det, man må jo velge anonym for å kommentere hvis man ikke har blogg :) Syns bare det er så spesielt at så mange leser og skriver, også aner jeg ikke hvem de her! Er koselig :)

    SvarSlett
  6. E glad for at du kommer til å fortsette med blogginga. <3

    Må bare nevne at man ikke e nødt til å kommentere som anonym om man ikke har blogg. Man velge bare "navn/nettadresse" i lista under kommentarfeltet, og skriv inn navnet sitt. Easy peasy. :)

    SvarSlett
  7. Susanne: Godt å høre søta!

    SvarSlett