fredag 14. oktober 2011

innførsel av Cesar til Norge

Nå er straks alt i boks (bank i bordet) for å få min elskede Cesar inn i Norge sammen med meg. Det er ingen vanskelig prosess nå lenger siden han ikke må i karantene. Jeg må lære han norsk da, men det er en annen sak.
  • Microchip
  • Rabiesvaksine del en og to
  • Blodprøve fire måneder etter rabiesvaksine del en
  • Godkjent på papiret
  • Ormekur en uke før avreise
  • Godkjenning av veterinær for flyreise
  • Ormekur en uke etter ankomst
Jeg har vært så nervøs at hvis jeg ennå bet negler ville jeg gjort det. Som vanlig helt uten grunn, for alt har gått perfekt (bank i bordet)! For å få unnagjort de siste tre punktene må bare tiden gå, og det gjør den. Dagene raser av gårde samtidig som de går i sneglefart. Tiden er like ustabil som humøret mitt. Opp og ned. Hit og dit. Fram og tilbake. Nesten.

3 kommentarer:

  1. da e virkelig ikkje rart humøret svinger! da e aldri lett å flytta fra ein plass og folk ein e blitt gla i. sjølv om da e heim te sine kjære :) Godt cæsar skal være med då!!

    SvarSlett
  2. Virker som du har kontroll på det meste, så ikke bekymre deg unødig! :) Ser nesten ut som han gleder seg til å bli med deg! Hihi :)

    SvarSlett