søndag 5. september 2010

mamma og pappa er best i verden

Jeg har hatt besøk i en uke nå. Mamma og pappa reiste hjem i går. I tillegg har vi vært mye sammen med Johnny Be Good og Ingrid fra Molde. De reiste også hjem i går. Føler meg litt alene nå, men jeg er som sagt stor pike og overlever nok. Dette var klart en av de besteste Kretaukene.

Jeg fikk goodiebag! Jeg skjemmes litt over at jeg ikke nevnte dette tidligere (avisoverskriften). For en stund siden omkom bestekompisen til mine Tromsøkompiser i en ulykke. Jeg kjente han litt selv og syns det er veldig trist. Jeg vil derfor sende alle mine tanker ut til de som kjente han. Føler meg utrolig maktesløs her jeg sitter når mine gode venner har det vondt. Hvil i fred Lasse.






Jeg har levd i luksus og prøvd for harde livet å feite meg opp litt.



Diogenis. Restauranten ligger over INKA'en i Platanias. Dødsgod mat, fin innredning og fantastisk dessert. En av de beste restaurantene, helt klart.





Mer goodiebag!



Jeg har solet meg hver dag og levd litt som turist. Deilig!









Endelig henger det bilde av meg på Astrea igjen. Her med de søteste små.



Mamma likte t-skjorta!







Vi var innom Aliki så de fikk se leiligheten. Jeg er ennå litt misunnelig.



Sjefen Giorgos fylte 43 år! Da var det fest. Det var en sånn type fest der outfitet må planlegges dagesvis i forveien. Alle mann ombord (jeg måtte altså jobbe på toppen). Champis. Magedanser. Fyrverkeri. Kake. Lotteri. Ouzo. Ballonger. Partyhatter. Ouzo. Party. Party. Party.





























Jeg hjerter strandlivet.







Pappa, Mamma, Johnny Be Good og Ingrid - savner dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar