onsdag 16. juni 2010

sommeren har kommet for fullt

Jeg er offisielt tidenes dårligste i å oppdatere bloggen. Men jeg er litt opptatt med å leve, jobbe og svette. Det er så varmt (Mamma jeg klager ikke, jeg bare konstaterer fakta).

Uansett. Lørdag hadde jeg fri, så Stine og jeg dro til Agia Marina for å slappe av på stranden. Det var fantastisk, herlig og stranden er ikke like varm å oppholde seg på når man ligger i ro.







Snackbaren måtte tydeligvis markeres, så nå er det tre store Astrea-"skilt" på fasaden. Kjæresten min er effektiv i hvert fall. Agapi mou.



Jeg slappet av med is mens han jobbet, hihi.



Kreta er fortsatt nydelig!







Finito!



Jeg brant meg på scooteren. Fy faen. Jeg er jo vant til å kjøre scooter iført boblebukse, eller ikke minst dongeribukse. Fra nå av går jeg alltid av scooteren på venstre side. Jeg har badeforbud helt til såret er grodd og jeg holder på å dø av varme (mamma, jeg klager fortsatt ikke). Bildet får ikke fram hvor disgusting såret er, heldigvis for dere.



Svigermor er fortsatt snill og lager mat til meg. Og for tredje gang har jeg sett alt av Sex and the City.



Også har jeg shoppet sko!





Akkurat nå sitter Stine og jeg på Café Café for å unnslippe varmen. Det er 26 grader i havet, men jeg får likevel ikke svømme. I går var den varmeste dagen hittil i år og jeg måtte ta meg fri fra jobb etter en nær-besvime-opplevelse. Jeg lå resten av dagen i senga. Ikke like kult å være syk i et land langt langt unna mamma og dundyna.

4 kommentarer:

  1. Uff! Det så helt forferdelig vondt ut! :(

    sv. Nei, i år tenkte jeg og noen venninner å prøve oss på Rhodos. Har vært på Kreta så mange ganger nå. :) men kommer garantert tilbake ^^

    SvarSlett
  2. Hvor ligger den "nye" Astrea?
    Hvilken del av stranden?

    SvarSlett
  3. Kan tenke mæ at det e j*vlig å ha badeforbud når det e så sinnsykt varmt!

    Lenge sida du har blogga no, har du det bra? :-)

    SvarSlett
  4. Lasse Hadland: Astrea Seaside ligger på Platanias-siden av båthavnen, nest nærmest av strandbarene :-)

    Susanne: Det er jævlig! Har det kjempefint, har bare ikke hatt tid til å blogge i det siste pga jobb og mangel på internett :) :\

    SvarSlett