søndag 27. juni 2010

jeg skulle liksom slutte og telle etter nummer ti

Familien er som nevnt på besøk, og da er det selvfølgelig at vi må ta turen til der oppa på toppen, som de sier. Torsdag slo tretten Tromsøværinger seg ned på Astrea, klare for å kose seg. Og det gjorde vi!

Til dere som har tenkt dere til Astrea, spis hvitløksbrød og tzatziki til forrett (jeg får vann i munnen bare av å tenke på det).







Også må dere spise black and white til dessert. Oh my god! Jeg har skrevet om den før, og den er faktisk så god at bare den er god nok grunn til å flytte hit.



Emil er liksom-søskenbarnet mitt, på en måte. Dere vet norske familier nå til dags. Mine unger, dine unger og våre unger! Jeg er like glad i han selv om vi kanskje ikke er bundet med blod. Jeg sa til han at han var den søteste ungen jeg noen gang hadde møtt. Så sier han åja, hvor mange unger kjenner du? Smelt!



Fredag hadde jeg ventet lenge nok, så jeg tok med meg Stine på shopping. I love Xania!







Crepa (L) Denne gangen prøvde jeg en ny vri. Peanutsmør og nutella. Nammmm . .



Er det bare jeg som syns det er litt creepy her at jenter bruker bikinioverdel helt fra de er nyfødte? Holder det ikke at vi bruker årene fra ti år og oppover til å bekymre oss på om puppene faller ut?



Fredagens fangst!



Kjøpte også t-skjorte til kjæresten min :) Kjekken!



Her er nummer elleve. Han/hun/den er den siste som kommer til å vises på bloggen (jeg lover ingenting). Det dere ser her er et mesterverk gjort med Jordan sin sko. Er ikke det kjærlighet vet ikke jeg, hihi.



Jordan sin mamma, to av tantene og to av søskenbarnene kom innom strandbaren for noen få dager siden. Jeg har møtt moren hans en gang tidligere men da var ikke han der så det ble ikke akkurat et ordentlig møte. De var veldig søte og i følge kroppsspråket deres (og Jordan) likte de meg, og de syntes at jeg var for tynn. Så, jeg fikk godteri ;)



I går kom mamma og pappa, jeii! De, jeg, Jordan og de tolv andre familiemedlemmene dro på Astrea for å spise middag. Jordan (i TIL t-skjorte) ble tatt kjempegodt imot. Det var rett og slett kjempekoselig! Dessverre glemte jeg kameraet mitt hjemme (nå sitter jeg på kafé) så jeg får ikke publisert noen bilder fra kvelden i går. Lite kult, men det kommer når det kommer.

Forresten! I dag badet jeg for første gang på over to uker (brannsåret), og det var så DEILIG! Life is good!

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Ville bare hilse på jeg, ikke si noe fornuftig egentlig. Kom over bloggen din i stad, og har lest ganske langt bakover. Ser fantastisk ut å bo på Kreta, lyst å flytte selv. Har vært i Platanias de tre siste årene(bare noen dager i år da, men 2 uker i 09 og 08) :)

    SvarSlett
  2. har alltid vært litt skeptisk til peanøttsmør for jeg spurte om peanøtter på crepen min men så fikk jeg pistasjnøtter :O
    men det finnes vel ingenting som heter pistasjnøttsmør.. :P

    SvarSlett
  3. Hehe, ja, får nå se hva som skjer. Må ha "noe"(annet enn klima og mat og slikt) som trekker meg dit, kanke flytte helt aleine pga jeg digger hellas vettu ;P

    SvarSlett