lørdag 5. juni 2010

I heart Kreta

Denne uken har det ikke vært tid til blogging og på toppen av det hele fikk jeg tekniske problemer. Jeg tilbringer nesten hvert våkne sekund i strandbaren til min kjære, med mindre jeg er på jobb eller sover eller er ute og drikker drinker. Stine er fantastisk. Jordan er fantastisk. Kreta er fantastisk.





Mamma se hvor nydelig hun har blitt! Dette er Sophia, yngstedattera til sjefen min. Vi leker sammen når hun er innom strandbaren. Jeg gir henne is og hun lærer meg gresk.





Kjæresten fikk ny sveis, og jeg ble enda mer forelska.



Vi har vært på to små shoppingsrunder i Xania. Jeg føler meg litt turist på disse bildene, men jeg er ikke turist. Jeg bor her.





I dag har jeg bodd her i seks uker. Jeg har fridag. Det er litt-sol-litt-overskyet-og-litt-regn. Dessuten er det reisedag. Om to uker kommer så og si hele familien min, og om tre uker kommer mamma og pappa. Da blir det fest. Jeg tror ikke jeg innser hvor mye jeg savner mamma og pappa før jeg faktisk ser dem igjen. Jeg er spent, av alle ting..

Jeg hadde mareritt natt til i går. Jeg drømte at jeg var i Norge. Jeg hadde plutselig dratt dit uten billett tilbake til Kreta. Grøss! Jeg hadde så panikk når jeg våknet at jeg måtte stå rett opp og løpe ned i strandbaren for å se at kjæresten min finnes på ordentlig. Nerver!

1 kommentar:

  1. gu kor du kose dæ ungen min <3 Sofia e jo nydelig akkurat som du sa ( og e sjølv)
    No e det bare 3 uker tell vi møtes - æ glæde mæ.
    Gla i dæ ungen min <3 <3 <3

    SvarSlett