tirsdag 8. juni 2010

livet i snackbaren

Internettet på terrassen i kveld er ubrukelig, hvilket betyr at dette innlegget blir uten bilder. Men, jeg har masse bilder på lur til en mer internettvennlig dag.

Jeg lever fortsatt livet i snackbaren (som han kaller den) til Jordan. Jeg går dit hver eneste morgen for å drikke frappé og våkne før jobb. Etter jobb stikker jeg innom for å spise lunsj og være forelsket. Det hender inn i mellom at jeg prater med kunder, leker med ungene til sjefen eller bare gjør ingenting. Etterpå det igjen er klokka som regel blitt så mye at det er på tide å stenge. Det har blitt en helt vanlig rutine for meg å hjelpe Jordan med å stenge. Jeg stortrives. Koster gulvet, koster og retter opp solstolene, bærer på plass glass-fat-bestikk-og-diverse, rydder og organiserer. For meg som har sju (hvor seks er maks) i ordenskarakter glir rett inn.

Nå kommer snart Stine på besøk. Vi skal spise jordbærsnører og være slektninger.

Agapi mou (L)

1 kommentar: