mandag 2. august 2010

ordentlig kvalitetstid er et sjeldent begrep

De siste dagene har jeg grillet meg i sola. Fant ut at jeg har fått shortsskille (jeg dør..) og det nekter jeg å være med på! Så, jeg har koset meg masse på stranden med noen søte trønderjenter, og med Kristian og Silje. Når alle her er så opptatt med å jobbe er det greit å henge sammen med turistene noen dager. Ah, sydenlivet er deilig.

Jordan tatoverte meg litt. Søtt :)












Her om dagen shoppet jeg bittelitt. Er ikke så mye å finne her i Platanias så derfor ble det bare bittelitt. Nye solbriller, elsker de! Har ikke kjøpt nye solbriller på fire år eller noe i den duren, så det var skikkelig digg!





Lørdagskvelden hadde endelig Jordan og jeg tid til å gå ut å være sammen. Alene. Nå for tiden dreier alt seg om jobb, turister og det å finne tid til å sove.

Vi gikk på Tartofu (tredje gangen i år, faktisk) og spiste pork-cream-something og pizza. Det var kjempegodt! Og det var enda bedre å få være alene. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til høysesongen begynner å avta slik at vi kan få leve litt igjen.








I går kveld lagde mammaen hans spaghetti til meg. Har drømt om den helt siden første gangen jeg smakte det. I mai var det vel. Heeerlig!



Mamma, hva syns du om t-skjorta? ;)



Snackbaren er en skikkelig fargeklatt nå. HEIA TIL!



I dag etter jobb måtte jeg sitte i Ag.Marina en stund for å vente på skyss og kyss for å komme meg hjem. De siste ukene har jeg nesten ikke drukket frappé. Nesten glemt hvor godt det er. Galskap.





Det er august nå. Tiden går utrolig fort her. Rekker så vidt å få med meg månedsskifte. Men det er egentlig bare flott, fordi da er det snart oktober. Da har jeg bursdag (shit jeg fyller 20 år!) og Kreta er nydelig i oktober. Ekstra nydelig.

7 kommentarer:

  1. Hei ungen min <3
    Stilig t-shirt - kem har kjøpt den tell han?
    Strandlivet ser deilig ut - jipppiiii i dag regner det ikkje, enda.

    Kos dæ ungen min <3<3<3

    PS. det heter sjeldent

    SvarSlett
  2. Hei!

    Liker bloggen:) Har selv jobbet på Kreta for noen år siden, så greit å følge med andre nå...selv om jeg gjerne skulle gjort det samme igjen:)MEEEn - nå blir det snart ferie, og jeg gleder meg masse:))

    Er det øverste en ekte tatovering, agapi?

    SvarSlett
  3. Mia: Takktakk :) Gjør det samme igjen ;) Ja, den er ekte :)

    Mamma: Takk for tipset, hehe! Trønderan har kjøpt den til han :) Send bare litt regn hit, æ blir ikkje sur! Kos dæ også mammaen min :)

    SvarSlett
  4. fikk lyst på den spagettien og kjøttdeigen jeg ass.. nam..

    men har hun ost oppå? og tomatsuasu i kjøttdeigen.. oppskrift,takk. :)

    Therese

    SvarSlett
  5. Satt å så på noen gamle episoda av charterfeber. Da va "pensjonistan" flere kvelda på astrea. funny ;P

    SvarSlett
  6. Maria Wang: Har sett den jeg og, skjemtes godt over nordmennene da :P

    SvarSlett
  7. Therese: Skjønner jeg godt ;) Ost i hvert fall, det med tomatsaus vet jeg ikke :)

    SvarSlett