fredag 27. august 2010

freddoccino

Her om dagen la jeg meg på stranda (under parasollen, vel å merke) og koste meg skikkelig etter jobb. Musikk i ørene og et gammelt (men nytt for meg) Cosmopolitan til øynene. Mmm.



I går hadde jeg fri og dro derfor på besøk til Aliki. Vi drakk freddoccino, satt ny rekord i fem på rad og snakket mannshit. Når hun var ferdig på jobb tok hun meg med på omvisning i nyleiligheten. W to the O to the W! Jeg var ikke forberedt på noe så enormt, kult, stilig, nydelig i det hele tatt. Jeg er dritmisunnelig. Dessuten fikk jeg bare mer lyst på egen leilighet. På tide å starte letingen snart? Tankegangen min er nok litt for gresk om dagen. Senere, senere..





Jordan og meg i snackbaren tirsdagskvelden. Iiiiih (L)



Vil forresten fortelle lillebror (det jeg har fortalt alle i det siste) at jeg er kjempestolt storesøster!

I morgen kommer mamma og pappa. Jeg er spent, men gleder meg! Kommer nok ikke til å være så veldig aktiv på bloggen i løpet av neste uke, så vet dere det ..

Spørsmålsrunden foregår ennå her!

1 kommentar:

  1. Forelskede par er så fint å se på, sååå da er dere fine å se på:)

    SvarSlett