tirsdag 27. juli 2010

tre dager med vind and counting

Sitter med laptopen i snackbaren igjen. Kom akkurat tilbake fra jobb og skjelver litt så er på tide å få mat i kroppen. Ost og skinkeomelett er på vei! Det blåser enda deilig sydenvind så varmen er ikke uutholdelig lenger. Luksusproblem at det er for varmt, egentlig. Jeg som er fra Tromsø kan i alle fall si det. Brrr, Tromsø.

I dag skjer det egentlig ikke så mye. Fikk reser
vert bord til Astrea så sjefen er fornøyd (og jeg har en god følelse). Senere i kveld kommer det en gjeng med gale trøndere som skal spise middag i snackbaren. Sjefen har invitert de og da må Jordan og jeg stå på natten lang omså. Eeeeey, en til ouzo?

Jeg kom til å tenke på noe i går kveld. Nå har jeg bodd her i tre måneder. Det er halvparten av hvor lenge Jordan og jeg var sammen men bodde i forskjellige land og tidssoner. Da var tre måneder som tre år, nå har det vært som tre uker. Går
tiden fortere på Kreta eller er det hodet mitt som spiller meg et puss? Tiden gikk i alle fall alltid fort her når jeg var på ferie i tidligere år. Eller kanskje tiden alltid går fortere når man har det gøy? De seks månedene vi var borte fra hverandre var ikke særlig gøy i hvert fall.

Jeg bor på Kreta. Det er så kult!


6 kommentarer:

  1. Jeg er veldig enig;
    Tiden går altformye fortere på Kreta, og ja, det er råkult at du faktisk bor der!

    SvarSlett
  2. Tiden går mye fortere på kreta! Det er jeg sikker på:p

    SvarSlett
  3. Jo tiden går definitivt fortere på Kreta: Sol, strand, bra uteliv og våre kjærester ikke minst:D Tiden går jo også ekstremt treigt når man er borte fra hverandre:/ Forundrer meg hver gang når jeg plutselig ser at det har blitt en ny mnd. :P jeg har bodd her i et halvt år nå, men føles bare som halvparten :) selvom vinteren her er ganske så kjedelig!

    takk:D det er deilig å ha noe å gå til, ikke baree stranda.

    JA jeg elsker også å bo på kreta.. det har ikke helt gått opp for meg. Verdens beste kjæreste OG et så fint sted som dette. Snakker vi pose og sekk eller!? :D

    SvarSlett
  4. Og ang. kakerlakkene. De kan rett og slett bare dø ut alle sammen. Merker at det kommer flere og flere av de nå som det er sommer. Og de løper så utrolig fort. Prøvd å drepe en før eller? De er ganske så raskexD

    SvarSlett
  5. Maiken, eller Bergs reiser "Kalinka"29. juli 2010 kl. 23:21

    haha, var denne ment til oss: "Senere i kveld kommer det en gjeng med gale trøndere som skal spise middag i snackbaren. Sjefen har invitert de og da må Jordan og jeg stå på natten lang omså. Eeeeey, en til ouzo?"

    SvarSlett
  6. Maiken, eller Bergs reiser "Kalinka"29. juli 2010 kl. 23:22

    haha, var denne ment til oss: Senere i kveld kommer det en gjeng med gale trøndere som skal spise middag i snackbaren. Sjefen har invitert de og da må Jordan og jeg stå på natten lang omså. Eeeeey, en til ouzo?

    du er heldig som bor her :)

    SvarSlett