mandag 5. juli 2010

siste kvelden med mamma og pappa for denne gang

Jeg har ennå besøk! Men mamma og pappa reiser fra meg tidlig tidlig i morgen tidlig. Jeg sa at de var teite som skal dra. Mamma var enig.

Vi har vært sammen hver dag. Vi er sammen akkuart nå også. Vi sitter på Loco. De drikker øl og jeg stressblogger. Om en time skal vi opp på Astrea (slik vi var tidligere i uken, på bildet under). Jordan måtte på jobb fordi det var stappfullt for rundt en time siden, men går alt etter planen rekker han å spise sammen med oss.



Mamma og jeg har vært på shopping sammen. Pappa satt på kafé. Jeg har hatt min første skocrush. Jeg falt helt på tryne for de (og det er rart jeg ikke gjør det når jeg går i de). Katharina, er du ikke stolt?







For et par dager siden når jeg var ferdig på jobb i Agia Marina (jeg gikk der på stranden) hørte jeg at det hadde nettopp skjedd en trafikkulykke. Nysgjerrig som jeg er måtte jeg opp for å se, selvfølgelig. Politi- og sykebil kom nettopp til åstedet når jeg kom opp til veien. Rundt sto mange mange mennesker. Og i midten lå det er hvit laken over stor bylt. Bylten var et dødt menneske. Fy søren! Det var ikke noe blod å se, bare en most sykkel. Jeg har faktisk ikke ord. Jeg priset meg i alle fall lykkelig for at Jordan skal bestille to hjelmer når han kjøper seg scooter.

Ellers lever jeg ennå det gode (men slitsomme) livet i strandbaren. Her om dagen fikset Jordan og jeg alle solstolene på rekke og rad. Raket stranden og plukket sigarettstumper. Æsj. Kan noen fortelle meg hva som er nødvendig med å røyke? Og hva som er så nødvendig med å stumpe røyken i sanden? Hva er galt med askebeger? Ekkelt er det. Neste gang du røyker på stranden, tenk på oss som må rydde den. På forhånd, hjertelig takk!

To ting.

Jeg vil sende en klem til min søteste Anna, fordi hun trenger det akkurat nå.
Jeg vil fortelle Stine at Kreta er ikke det samme uten deg.

Filakia, alle sammen (L)

5 kommentarer:

  1. Ser ut som du trives utrolig godt:) misunner deg:) kan du tenke deg å flytte ned for godt?

    SvarSlett
  2. Vil gjerne se det før æ trur det. he he Men du skal få for at du tør å prøve. <3 Dem var veldig fin, så skjønne godt kommer du kjøpte dem uansett.

    Vær så snill å ikke la det være dæ som ligg der nestegang. Vær forsiktig. <3

    SvarSlett
  3. han som blei paakjoert aa drept i agia marina va han som spurte om vi skulle leke. han laa aa pissa i sanda rett nedfor balkongen til mormor og morfar naar dem spiste frokost naar dem va her. han va egentli ganske saa sproe, skummel aa veldig voldeli fyr som ikke hadde helt kontroll over sae sjoel. ae har sjoel holdt paa aa kjoere han ned X-antall gang.. ae syns bare saa ufatteli synd paa ho jenta som meide han ned... =(

    SvarSlett
  4. fantastiske sko.. er vel ikke ingenting jeg elsker mer (hvis du ser bortifra lavrentis) enn sko, spesielt høyhæler! selvom jeg har litt sandale-dilla også :)

    ang. ulykken så må det ha vært et trist syn. uff :( dumt at slike ting skjer..

    SvarSlett
  5. Hemmelig beundrer - Anna15. juli 2010 kl. 19:27

    søteste Marie!
    du tenke på alt <3

    SvarSlett