fredag 9. april 2010

reisefeberrus



Nå har jeg nettopp vært og frisket opp tatoveringen min. Den er bare litt over to måneder gammel, men nå som den er grodd ordentlig var det på tide å legge siste hånd på verket. Tok heldigvis bare ti minutter og det var bare stilken som trengte oppussing. Deilig å ha det gjort da, fordi det å bli gjennomboret med nåler er ikke særlig behagelig. Men det er litt deilig på en rar måte, siden det kommer noe så fint ut av det.

I dag er det 8 dager igjen og jeg holder på å gå på veggen. De to siste dagene har jeg måtte dra på treningsstudioet og løpt som en tulling for å få ut all energien som ligger og bobler under overflaten. Reisefeberen gjør meg helt rusa, så hadde det ikke vært så fantastisk herlig hadde det vært grusomt.

Jeg har nå fylt fire og en halv bananeske, men tenkte og fylle i hvert fall en til i løpet av kvelden. Det er faktisk drit gøy å pakke, men litt vanskelig når jentene mine ikke er her. Det er ingen her som svarer når jeg spør trenger jeg denne på Kreta tro? når jeg sitter alene liksom. Jeg skal forresten ikke ha med meg bananeskene, men jeg må jo pakke ned og bort leiligheten før jeg drar.

I neste uke har jeg middagsplaner for hver eneste dag. Mat er utrolig viktig nå. For selv om jeg ikke blir å savne norsk mat med det aller første så er det litt ekstra godt med fiskeboller i hvitsaus, smågodt og tacokrydder (selvfølgelig ikke samtidig, det hadde vært litt ekkelt) likevel. Neste uke må leiligheten vaskes grundig og koffertene må pakkes. Jeg er så klar!

2 kommentarer:

  1. Sv: Jeg hadde falt for den replikken på flekken. hehe. Neida, men takk! Alltid kjekt å få komplementer.

    Forresten jeg har sikkert sagt det 2456 ganger før, men den tatoveringen din er nydelig. Og det er ikke rart du er helt i hundre. Det er faktisk bare noen dager til du reiser. :D :D

    SvarSlett
  2. SV: Takk, jeg eeeelsker bare stranden. Og den får du også oppleve snaart så :)

    Hurraaa for at tiden flyr ja! Og er det bare 8 dager igjen til du reiser? Jeg føler det nettopp var sånn 30-40 dager til du reiser. Tiden flyyr jammen, bokstavelig talt.

    Om dere har snø i Tromsø enda? Uff uff. Det var 20 grader på terassen våres idag så jeg kjenner virkelig solen varmer hele meg.

    SvarSlett