mandag 18. oktober 2010

wakey!wakey! - almost everything







Akkurat nå ligger jeg på sofaen hjemme og vimser meg gjennom all musikk jeg har på pcen. Jeg har en haug med sanger som er soundtrack i one tree hill som jeg nesten aldri hører på. Fordi det tvshowet der er livsfarlig. Uansett hvor lykkelig episoden er sitter jeg alltid igjen med en trist følelse. Uansett! Intet unntak. Musikken har samme virkning. Men likevel elsker jeg den. Jeg får spare det til en trist dag. Bank i bordet.

Magen min romler, men det er så mye mer behagelig å ligge på sofaen. Mmmm.

1 kommentar:

  1. Æ e så sykt enig!!!
    Æ bilr så deppa! kan være deppa hvertfall i to dager!! skummelt det der. :S:S derfor æ ikke like å se det lengre. før var det jo litt artig, mens no, bare trist uansett!! :P

    SvarSlett