mandag 25. oktober 2010

velkommen til 20 - 30 års boksen







Jeg har bursdag! Aldri før har bursdagen min kommet så fort. Hele verden (90 kullet) i Tromsø har ikke snakket om annet enn å fylle 20 år siden nyttårsaften, mens jeg kunne ikke brydd meg særlig mindre om dette tallet. Ok, det er ikke helt sant. Fy faen. Nå er du i 20-30 årene, tenk! Her gjør jeg hva jeg vil når jeg vil, så det er ikke så stas. Men når jeg er hjemme i Tromsø på juleferie skal jeg gå på alle 20 års uteplassene og drikke sprit og kjøpe hva jeg vil. Awesome!

hurra for lillebror, mamma og pappa som ringte meg sekundet jeg fylte 20 år
hurra for alle gratulasjonene på facebook
hurra for søte telefonsamtaler og meldinger
hurra for tom&jerry kjeks
hurra for meg

8 kommentarer:

  1. Kos deg masse i dag! Håper for din del du får en real rakifest i kveld! :D

    SvarSlett
  2. Kjære søte ungen min <3
    Gratulerer så masse med 20 års dagen. Savne å kunne gi dæ en bursdagsklæm det har æ jo gjort de forrige 19 åran..... NO e det nøyaktig 20 år siden du blei født og lagt på magen min <3
    Kos dæ søte Marie, Ælske dæ, klæm fra mamma'n din som syns at du e veldi langt unna mæ no.
    <3 <3 <3

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen!
    Håper dagen blir perfekt, på det fine stedet:)

    Lev livet:)

    Tina

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen Marie!
    Håper du får en strååååålende dag! :)
    ...og at solen skinner for deg i Platanias!
    Det fortjener du! :)
    Stor klem fra Tine...

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen snuppa!! Håper det blir en av de beste bursdagene noensinne :)

    SvarSlett
  6. tusen hjertelig takk alle sammen :) <3

    SvarSlett
  7. Mange grattisar fra familjen Kusipakis!

    SvarSlett
  8. Gratulere så mye me dagen du hadde i går!!! <3(Bedre seint enn aldri)Håpe du hadde en fantatisk dag i varmere strøk!
    Herregud, nu begynne vi å bli gammel. Kjennes ut som d va i går vi sprang rundt me videokamera å lagde fjortiss-filman våres=)He he.. Å foresten fin blogg! Håpe vi ses i juleferien! Hilsen Karianne!!=)

    SvarSlett