lørdag 8. januar 2011

Som dere kanskje skjønner er ikke internett hverdagskost her på Kreta. De få straksene skulle vise seg å bli flere dager. Og enda flere dager blir det før bildene kommer. Jeg banner på at i løpet av den tiden det vil ta meg å skrive ferdig denne setningen har internettet koblet seg ut og inn ikke mindre enn 1490534800 ganger. Jeg sitter og banner for meg selv (innvendig vel og merke, siden svigers sitter i stua) på gresk.

Er det forresten noen som vet hvorfor iphonen min (tuuusen millioner takk til dere tre!) ikke vil koble seg til trådløse nettverk her? Jeg vet at det liksom er utlandet, men det i så fall en dårlig grunn. Dette er jo hjem nummer to. Og da vil jeg gjerne ha tilgang til trådløse nettverk når de først er der. HJELP!

2 kommentarer:

  1. Frustrerende. Internett virker på min telefon på kreta, men jeg har ikke iphone da..

    SvarSlett
  2. Åh, kor kjipt. Håpe at du snart får blogga ordentlig, uten så masse trøbbel med nettet.
    E så glad for at æ fikk sett dæ før du reiste tilbake til hjem nummer to. Håpe du har det bra ;-*

    SvarSlett